Identitate korporatiboa eta branding-a
Identitate korporatiboa eta branding-a funtsezko bi alderdi dira edozein enpresarentzat. Identitate korporatiboak enpresaren nortasun apartekoa jasotzen du, haren xedea, balioak eta kultura barne. Bestalde, ikus-elementuen bidez (esaterako, logotipoa eta komunikazio-estrategiak) enpresak jendeari identitate hori nola proiektatzen dion aztertzen du branding-ak. Bi elementu horiek funtsezkoak dira merkatu lehiakor batean nabarmentzeko, konfiantza eraikitzeko eta audientziarekin lotura emozionala sortzeko, horrek epe luzerako arrakasta ahalbidetzen baitu.
Komunikazio estrategikoa eta online eta offline kanpainak
Komunikazio estrategikoa eta online eta offline kanpainak ezinbestekoak dira enpresa edo marka bat sustatzeko. Komunikazio estrategikoan, erakundearen helburu eta balioekin koherenteak diren mezuak planifikatzen eta gauzatzen dira. Online kanpainek sustapen digitalean jartzen dute arreta, eta offline kanpainek, berriz, estrategia tradizionalak darabiltzate. Bi ikuspegiak konbinatuta, helmena eta eraginkortasuna maximizatzen dira, zeinak funtsezkoak baitira audientzia egokira iristeko, irudi sendo bat eraikitzeko eta enpresaren marketin-helburuak erdiesteko.
Argitalpenak, ilustrazioak, kartelak, infografia animatuak eta beste soluzio kreatibo batzuk
Ekitaldiak
Ekitaldiak ekoizteak eta egiteak fase kreatibotik parte hartzen duten ekipo eta profesionalen kudeaketarainoko prozesu guztia hartzen du, beharrezko baliabideen ekoizpena eta ekitaldiaren kudeaketa osoa barne.